Müügitingimused

1. MÜÜGITINGIMUSTE KEHTIVUS

1.1.  Müügitingimused kehtivad Stiilselt.ee veebipoest ostja (edaspidi Kliendi) ja veebipoodi haldava ettevõtte Renfex Group OÜ (edaspidi Stiilselt.ee) vahel kaupade ostmisel.

1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Stiilselt.ee-st toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid (võlaõigusseadus, tarbijakaitseseadus jt õigusaktid).

1.3. Veebipood jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.stiilselt.ee.

1.4. Stiilselt.ee koduleheküljel tellimust vormistades kinnitab Klient, et ta on tutvunud tingimustega ja on nendega nõus.

2. HINNAINFO

2.1. Kõik Stiilselt.ee-s toodud hinnad on eurodes.

2.2. Vastavalt Kliendi valitud kohaletoimetamise viisile lisandub hinnale transpordi hind.

2.3. Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Kliendi ja Stiilselt.ee vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.

2.4. Allahindlusperioodil ostetud kauba vahetamisel pärast allahindlusperioodi lõppu ei kehti allahindlus asenduskaubale ning tuleb tasuda hinnavahe.

2.5. Stiilselt.ee jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi.

3. TELLIMUSTE VORMISTAMINE

3.1. Lisage soovitud tooted ostukorvi. Veenduge, et toodete suurused jms vastavad Teie valitule. Korvis saate kauba koguseid muuta, samuti vajadusel kaupa eemaldada (vajutades nuppu „eemalda“). Kui olete ostukorvis koguse muudatusi teinud, siis vajutage nuppu „Salvesta koguse muudatused“. Kui soovite poes ostmist jätkata, siis vajutage nuppu „Jätka ostmist“.

3.2. Tellimuse vormistamiseks vajutage ostukorvis lingile „Telliˮ.

3.3. Tellimuse lehel sisestage oma kontaktandmed ning valige sobiv tarne lahendus ja kauba eest tasumise viis.

3.4. Kauba eest saab tasuda Swedbank, SEB, Nordea, Danske, LHV, Coop, Pocopay, Liisi ID ja PayPal makselinkide kaudu.

3.5. Makseid võetakse vastu eurodes.

3.6. Kontrollige üle oma andmed ja tellimuse sisu ning vajutage nuppu “Telli”.


3.6. “Telli” nupp kinnitab tellimuse andmed ning suunab teid edasi Internetipanga lehele kus saate tellimuse eest tasuda.

3.8. Kui olete tellimuse eest maksnud, saadame teie e-mailile kinnituse koos tellimuse sisuga.

3.9. Stiilselt.ee lehel tehtud tellimusi käsitleme tööpäevadel E-P 9.00-17.00.

4. MÜÜGILEPINGU JÕUSTUMINE

4.1. Kauba müügilepinguga kohustub Stiilselt.ee andma Kliendile üle olemasoleva või Stiilselt.ee poolt tulevikus omandatava kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Kliendile, Klient aga kohustub Stiilselt.ee-le tasuma kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma kauba vastu.

4.2. Müügileping jõustub pärast Kliendi tehtud makse laekumist Renfex Group OÜ pangakontole.

5. TELLIMUSE TÄITMISE TÄHTAJAD

5.1. Tellimuse täitmise tähtaeg on 5-10 tööpäeva. Laos olevatel toodetel on tarneaeg 1-3 päeva. Pühade ajal palume arvestada võimaliku täiendava ajakuluga.

5.2. Juhul, kui tarne hilineb või kui tellimust ei ole võimalik täita, teavitab Stiilselt.ee sellest Klienti koheselt telefoni või e-posti teel. Kui uus väljapakutud tähtaeg Kliendile ei sobi, on Kliendil õigus tellimusest taganeda.

5.3. Kui tellitud kaupu ei ole võimalik koos (ühe pakina) laost välja saata, saadab Stiilselt.ee tellitud kauba Kliendile mitme saadetisena.

6. KOHALETOIMETAMINE

6.1. Laos oleva kauba saadab Stiilselt.ee Kliendile välja 1-4 tööpäeva jooksul. Tellitava kauba puhul saadetakse kaup välja peale seda, kui kaup on jõudnud partnerlaost Stiilselt.ee lattu.

6.2. Stiilselt.ee ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud, kuid kauba kohaletoimetamine viibib Stiilselt.ee-st mitteolenevatel põhjustel.

6.3. Tooted (va tootepakendid), mis on transpordi käigus vigastada saanud, asendame võimalusel Kliendile. Asendamise võimatuks osutumise korral pakume kahjustatud kauba maksumuse hüvitamist. Selle korraldamiseks palume pöörduda Stiilselt.ee klienditeenindusse (renfex.info@gmail.com).

6.4. Kauba kohaletoimetamisel Kliendi valitud tarneviisile lisandub transpordihind.

7. TAGANEMISÕIGUS

7.1. Kui Klient soovib tellimuse esitamise järgselt ja enne Stiilselt.ee poolset lepingu täitmist (st kauba Kliendile toimetamist) lepingust taganeda, siis kohustub Klient sellest viivitamatult Stiilselt.ee-le kirjalikult teatama. Kirjalik teade tuleb saata e-posti aadressile renfex.info@gmail.com. E-maili tuleb märkida tellimuse esitamise kuupäev ja tellimuse number, millest soovitakse taganeda, ning lisada Kliendi kontaktandmed (vähemalt eesnimi, perekonnanimi, kontakttelefon).

7.2. Pärast tellimuse kättesaamist on Kliendil õigus Stiilselt.ee-s sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul.

7.3. Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ja originaalpakendis.

7.4. 14-päevane taganemisõigus ei kehti kaubale, mis on valmistatud arvestades konkreetse Kliendi isiklikke vajadusi, Kliendi esitatud tingimuste kohaselt, tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel kasutamiseks kõlbmatu või toode on olnud kasutusel või avatud (kosmeetika-, juuksehooldustooted, aluspesu jms), kui kaup on segatud või ühendatud mingi teise toote või kaubaga, nii et neid ei saa enam teineteisest eraldada, kui toodet on kasutatud majandus- ja kutsetegevuse eesmärgil või kui tootel on mehaanilised vigastused või see on purunenud.

7.5. Tagastatav kaup ei tohi olla kahjustatud ega kasutatud suuremal määral, kui on vaja asja olemuses, omadustes või toimimises veendumiseks kauba proovimisel ja vaatlemisel enne ostu sooritamist jaekaubandusettevõttes. Proovimine tähendab samaväärset kasutust, nagu on tavaks jaekaubandusasutustes enne ostu sooritamist. Kui Klient on tagastatavat kaupa kasutanud muul viisil, vastutab Klient kauba kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest.

7.6. Kauba tagastamiseks tuleb esitada aadressile renfex.info@gmail.com hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest Kauba ostust taganemise avaldus, milles on ära toodud tagastamisele kuuluv toode/tooted, tellimuse esitamise kuupäev, kauba kättesaamise kuupäev, Kliendi nimi ja kontaktandmed.

7.7. Kaup tuleb tagastada originaalpakendis avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et Klient on 14. päeva jooksul kauba kättesaamisest kauba üle andnud logistikafirmale (sisestanud pakiautomaati) või viinud postkontorisse.

7.8. Stiilselt.ee tagastab taganemisavalduse kättesaamisel Kliendile kõik Kliendilt lepingu alusel saadud tasud peale kauba ülekontrollimist viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel. Kõik kauba tagastamise transpordi kulud katab klient.

7.9. Kui selgub, et Klient ei ole saanud tellitud toodet, kaup ei vasta Stiilselt.ee-s olevale kirjeldusele või tootel ilmneb viga, siis ei pea Klient tegema taganemisavaldust 14 päeva jooksul, vaid võib kasutada seadusest tulenevat pretensiooni esitamise õigust. Pretensioon tuleb esitada aadressile renfex.info@gmail.com.

7.10. Stiilselt.ee ei vastuta Kliendi süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte-eesmärgipärase kasutamise tulemusena, samuti toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral. Puuduste hulka arvestatakse toote puudusi, kuid mitte tootepakendi puudusi.

7.11. Stiilselt.ee-l on õigus Kliendiga sõlmitud Lepingust taganeda, kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida, kaubavarud on lõppenud või kui kauba hind Stiilselt.ee tootekataloogis on ekslikult näidatud ebaõigesti ja Lepingu aluseks olev Tellimus on tehtud vastava ebaõige hinna alusel. Stiilselt.ee informeerib Klienti Lepingust taganemisest esimesel võimalusel kas telefoni või e-posti teel. Juhul, kui Klient on tellitud kauba eest juba tasunud, tagastab Stiilselt.ee ostuhinna esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva pärast.

8. VASTUTUS JA VÄÄRAMATU JÕUD

8.1.  Stiilselt.ee vastutab Kliendi ees ja Klient vastutab Stiilselt.ee ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

8.2. Stiilselt.ee ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Stiilselt.ee ei saanud mõjutada või ette näha.

9. MUUD TINGIMUSED

9.1. Klient annab Stiilselt.ee-sse andmeid sisestades vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Kliendi isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.

9.2. Stiilselt.ee-l on õigus kasutada Kliendi elu- või asukoha aadressi reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks Kliendile.

9.3. Kõik küsimused, soovid ning ettepanekud on teretulnud e-kirja teel renfex.info@gmail.com